Reklamace zboží

S čím potřebujete poradit?

Zboží dorazilo poškozené

Zboží dorazilo nekompletní

Mám zboží delší dobu a potřebuji servis

 

 

1. CO KDYŽ DORAZILO ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že výrobek není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá výrobek na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Současně doporučujeme pořídit fotodokumentaci obalu v okamžiku převzetí. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také emailem na adresu reklamace@apollo-obr.cz.

 

LHŮTY PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE 

Dopravce zásilky: Poškození hlaste nejpozději do: Kde hlásit?

Česká pošta 24 hodin pobočka ČP

Doprava bez služeb - TOPTRANS 1 pracovní den linka TOPTRANS: 267 101 601

DPD 2 pracovních dnů linka DPD: 225 373 373

 

NÁLEŽITOSTI PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE DODANÉHO POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ

- Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací která obsahuje následující fotky: foto poškození výrobku - detail poškození + foto celé strany na které je poškození, dále foto obalu + obalové folie nejlépe nasazené na výrobku ve formátu jedna strana jedno foto + čitelné foto výrobního štítku.

- číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky.

- Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.

 

2. OBDRŽELI JSTE NEKOMPLETNÍ NEBO JINÝ VÝROBEK?
Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení reklamace@apollo-obr.cz. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní.

 

DO E-MAILU UVEĎTE NÁSLEDUJÍCÍ INFORMACE

číslo objednávky nebo faktury 

přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem

popis chybějící části nebo popis produktu, který vám byl doručen

 

Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

3. REKLAMACE/OBJEDNÁNÍ SERVISU

Veškeré zboží námi prodávané pochází z oficiální distribuce.

Co se týká záruk a reklamací, tak ty je možno uplatnit po celé republice v autorizovaných servisních centrech.

Seznamy servisních partnerů jsou na webových stránkách každé značky.

Pro uplatnění servisního zákroku Vám postačí prodejní doklad.

V případě že si nebudete vědět rady napište na email: reklamace@apollo-obr.cz


Tyto webové stránky používají soubory cookie a podobné technologie.

Na našich webových stránkách používáme cookies a podobné technologie. Pokud se rozhodnete nám s tím udělit souhlas, můžete tak učinit tlačítkem "VŠE PŘIJMOUT" či upravit svoje volby u tlačítka "NASTAVENÍ". 

 

VŠE PŘIJMOUT
NASTAVIT
VŠE ODMÍTNOUT